G-roots gospelkoor concert 16 november 2024

We nodigen u van harte uit voor een bijzonder concert van G-Roots in de prachtige PKN Kerk in Nieuw Buinen! Kom genieten van een avond vol inspirerende muziek, waarin de krachtige vocalen en unieke sound van G-Roots centraal staan.

G-Roots staat bekend om hun betoverende mix van gospel, soul en hedendaagse muziek, waarmee ze een diepe indruk achterlaten. Of u nu bekend bent met hun muziek of nieuwsgierig bent naar iets nieuws, dit concert belooft een onvergetelijke ervaring te worden.

Voor het concert is er gelegenheid om te genieten van een kopje koffie of thee. Mis deze kans niet om een avond vol muziek en samenzijn te beleven.

We hopen u te mogen verwelkomen!

Wanneer / Waar / Hoe laat?
Zaterdag 16 november 2024 in de PKN kerk in Nieuw-Buinen (Kerklaan 1)
Het concert zal om 20:00 van start gaan. (inloop vanaf 19:00 uur)

Ander nieuws:

Rommelmarkt en Fancy-Fair

Op zaterdag 14 September 2024 vindt onze jaarlijkse rommelmarkt en Fancy-Fair plaats op het parkeerterrein en in ‘Het Tussendiep’ naast de PKN-Gemeente, Kerklaan 2 in